Πανελλαδικές Εξετάσεις; Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

Panelladikes_2019_Eurotraining

Πανελλαδικές Εξετάσεις; Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο!


Η σχολική περίοδος φθάνει στο τέλος της, οι πανελλήνιες εξετάσεις ξεκινούν. Αυτές οι εβδομάδες για τις οποίες προετοιμάζεσαι πυρετωδώς έναν ολόκληρο χρόνο πλησιάζουν και ίσως σε βρίσκουν κάπως αγχωμένο. Στον τρελό χορό που φτιάχνεται από γονείς και καθηγητές και μοιάζει με κινηματογραφική σκηνή, εσύ μην πάρεις μέρος!
Είσαι, έτσι κι αλλιώς, είσαι ο πρωταγωνιστής και δικαιούσαι να το ζήσεις όπως εσύ επιθυμείς, γι’ αυτό οι κανόνες είναι στο χέρι σου.
Άλλωστε, πανελλήνιες είναι, θα περάσουν!

Το κλειδί βρίσκεται στην ψυχραιμία και όσο κλισέ κι αν σου ακούγεται, είναι ό, τι πραγματικά χρειάζεσαι.
Βαθιές ανάσες, καθαρή σκέψη και μια ματιά στον παρακάτω οδηγό επιβίωσης!
Θα σε σώσει!

  • Βάλε πρόγραμμα

Φθάνοντας στην ημέρα της εξέτασης, είναι πολύ «εύκολο» να πέσεις στην παγίδα της αέναης επανάληψης. Ξέρεις, αυτό που ξεκινάς πριν βγει ο ήλιος και όταν αυτός δύει, εσύ έχεις φθάσει ήδη στην τρίτη επανάληψη, αλλά συνεχίζεις ακάθεκτος.
Το αποτέλεσμα; Θα πελαγώσεις, θα νιώσεις τρομερή πνευματική κόπωση και αφού θα νομίζεις πως έχει ξεχάσεις τα μισά, θα απογοητευτείς.
Αντ’ αυτού, φτιάξε ένα ημερήσιο πρόγραμμα με συγκεκριμένο αριθμό σελίδων και ακολούθησέ το πιστά.
Θα είσαι πιο ξεκούραστος και η μνήμη σου θα λειτουργεί καλύτερα!

  • Μην ξεχνάς τον ύπνο

Οι εβδομάδες των πανελλαδικών για τους περισσότερους ταυτίζονται με ελάχιστες ώρες ύπνου. Πώς θα αποδώσεις εάν ο εγκέφαλός σου δεν έχει ξεκουραστεί επαρκώς;
Τα άκρα δε βοήθησαν ποτέ κανένα!

  • Πρόσεξε τι τρως

Το ακούς από όλους και θεωρείς πως είναι μύθος. Κι όμως, δεν είναι! Η σωστή διατροφή εξασφαλίζει την πνευματική διαύγεια κι εσύ την έχεις τόσο ανάγκη. Απόφυγε junk και πολλά λιπαρά, φάε φρούτα, πιες χυμούς, φάε λαχανικά. Οι βιταμίνες τους θα λειτουργήσουν υπόγεια υπέρ σου. Και προς Θεού! Μην αποφασίσεις να το παίξεις γευσιγνώστης το βράδυ πριν την εξέταση και δοκιμάσεις κάτι που δεν έχεις ξαναφάει. Φαντάζομαι πως δε θέλεις να παίξεις με τις πιθανότητες των στομαχικών και γαστρεντερικών διαταραχών…

  • Μην κλείνεσαι μέσα στο σπίτι

Δεν είπε κανείς να ξενυχτάς σαν να μην υπάρχει αύριο, ούτε να ξεχνάς να γυρίσεις από τη βόλτα. Ωστόσο, το να μένεις όλη την ημέρα μέσα στο σπίτι, πάνω από ένα βιβλίο και να περιμένεις πότε θα ξημερώσει η ημέρα της «ελευθερίας», δεν ωφελεί πουθενά.
Δες τους φίλους σου, πήγαινε γυμναστήριο, δες μια ωραία ταινία, χαλάρωσε.
Trust me, το έχεις ανάγκη!

  • Μην ακούς τις «φήμες»

Είναι σχεδόν παράδοση, λίγες ώρες πριν την εξέταση να διαδίδονται φήμες για SOS θέματα. Μην πανικοβάλλεσαι και αρχίζεις να διαβάζεις μετά μανίας το φερόμενο ως SOS. Κανείς δεν εγγυάται την εγκυρότητα αυτής της πληροφορίας γι’ αυτό μείνε cool και συγκεντρωμένος στο πρόγραμμά σου!

  • Άσε τις αρνητικές σκέψεις στην άκρη

Ο πανικός δε βοηθάει. Το ξέρεις. Ο πανικός είναι συνήθως αποτέλεσμα μιας υπόγειας αυτοκαταστροφικής διαδικασίας, κατά την οποία το μυαλό δημιουργεί αρνητικά επερχόμενα σενάρια. Stop it! Δεν έχει νόημα να σκέφτεσαι τι θα γίνει εάν κάτι δεν πάει καλά. Δώσε όλη σου την ενέργεια στις θετικές σκέψεις και συγκέντρωσε τις δυνάμεις σου για να  τις επαληθεύσεις.

Extra Tip για όσους αποφάσισαν να μη δώσουν Πανελλαδικές:
Υπάρχουν πολλές επιλογές ποιοτικών σπουδών για σένα. Πάρε το χρόνο σου να σκεφτείς τι πραγματικά σε εκφράζει και έλα μια βόλτα από τα γραφεία μας ή κάλεσέ μας στο τηλέφωνο.
Οι καταρτισμένοι συνεργάτες μας θα σε ενημερώσουν για το πρόγραμμα σπουδών μας και θα βρείτε μαζί την καλύτερη επιλογή για εσένα!

 

Γράψου στο Newsletter μας

Δήλωσε ενδιαφέρον!