Blue Sunday; Μερικά tips για να αποφύγεις τη μελαγχολία της Κυριακής.

nlp_eurotraining

Blue Sunday; Μερικά tips για να αποφύγεις τη μελαγχολία της Κυριακής.

Κάτι μου λέει πως τα απογεύματα της Κυριακής είναι και για σένα κάπως μελαγχολικά. Αυτό το δυσάρεστο αίσθημα της θλίψης, άλλωστε, χτυπάει την Κυριακάτικη πόρτα ενός ποσοστού ανθρώπων, που φθάνει το 78%, σύμφωνα με δημοσκόπηση που έγινε το 2012. Το σαββατοκύριακο τελειώνει, οι ώρες μετρούν αντίστροφα μέχρι την έναρξη της Δευτέρας και των υποχρεώσεων. Σχολείο, δουλειά, πανεπιστήμιο και κάθε σκέψη καθήκοντος που μπήκε σε pause από το απόγευμα της Παρασκευής, επιστρέφουν με φόρα και στην ιδέα τους μελαγχολείς προκαταβολικά. Σ’ αυτό το σύνδρομο της Κυριακής, υπάρχουν τρόποι να αντισταθείς.

Κάνε το και δώσε ακόμα λίγες ώρες χαλάρωσης, διασκέδασης ή ξεκούρασης στον εαυτό σου!

1.Μην ξενυχτήσεις το Σάββατο
Το να κοιμηθείς το ξημέρωμα και δη μετά από hangover, θα σε κάνει να ξυπνήσεις το μεσημέρι της Κυριακής, με πονοκέφαλο και κακή διάθεση. Μην επιτείνεις την φυσική ροπή της ημέρας προς τη μελαγχολία. Κοιμήσου καλά, ξύπνα το πρωί και άδραξε τη μέρα!

2.Κάνε γυμναστική
Εκεί που αισθάνεσαι πως το πρώτο κύμα μελαγχολίας πλησιάζει, αντί να πηγαίνεις από  καναπέ σε καναπέ, βάλε τα αθλητικά σου και πήγαινε να περπατήσεις, να τρέξεις, να κάνεις ποδήλατο. Η γυμναστική πάντα ανορθώνει το πνεύμα!

3.Κανόνισε κάτι ευχάριστο
Κανόνισε κάτι που σε χαροποιεί για το απόγευμα της Κυριακής. Μια βόλτα με φίλους, μια ταινία στον κινηματογράφο, ένα μπάνιο στη θάλασσα ή ό, τι άλλο ξέρεις πως σε τονώνει ψυχικά και σου δίνει δύναμη. Τη χρειάζεσαι για την εβδομάδα που έρχεται!

4.Διάβασε το βιβλίο που αγόρασες
Όλοι έχουμε εκείνο το βιβλίο που αγοράσαμε γιατί θέλαμε πολύ, αλλά δεν βρίσκουμε ποτέ χρόνο να το ξεκινήσουμε κι έτσι αυτό  μένει στη βιβλιοθήκη για μήνες. Να η ευκαιρία! Αντί να λιώνεις στην τηλεόραση χαζεύοντας αδιάφορα, διάβασε το βιβλίο σου. Θα σε ξεκουράσει ψυχικά και πνευματικά, θα σε κάνει να χαθείς μέσα στις ιστορίες του, θα σε χαλαρώσει και θα σε βοηθήσει στο να έχεις στη συνέχεια έναν ποιοτικό ύπνο.

5.Βάλε δυνατά τη μουσική που σου αρέσει
Μουσική! Το φάρμακο της ψυχής! Βάλ’ τη δυνατά, χόρεψε, εκτονώσου! Θα σου φύγει όλη η ένταση και θα σε κατακλύσει ένα υπέροχο αίσθημα ευφορίας.

6. Οργάνωσε την εβδομάδα που έρχεται
Οι ρυθμοί σου είναι τρελοί, το ξέρω. Τις καθημερινές οι ευκαιρίες που έχεις για να κάνεις πράγματα που αγαπάς είναι λίγες, γι’ αυτό καταλήγεις σε ένα επαναλαμβανόμενο πρόγραμμα που απαρτίζεται από τις εξής διαδρομές: Σπίτι-Δουλειά. Κι όμως, εάν οργανώσεις τις ημέρες σου, θα διαπιστώσεις πως υπάρχει χρόνος και για βόλτες, καφέδες, cinema, θέατρο, αρκεί να κάνεις το σωστό προγραμματισμό.
Και όταν τα βάλεις σε μια τάξη, η εβδομάδα σου θα ξεκινήσει με πολύ περισσότερη χαρά.

Πάντα υπάρχουν τρόποι για να βελτιώνουμε τις συνθήκες της ζωής, ακόμη κι αν αυτές μοιάζουν παγιωμένες.
Πάρε μέρος στο επόμενο σεμινάριο NLP Life & Coaching Excellence και ξεκίνα ένα ταξίδι εξερεύνησης στην υπέροχη χώρα των άπειρων δυνατοτήτων του Νου και της Καρδιάς.

Γράψου στο Newsletter μας

Δήλωσε ενδιαφέρον!