Γρήγορα γεύματα 30 λεπτών 🕑 για κάθε σπουδαστή!

Openfinal

Είσαι σπουδαστής (και όχι μόνο) και μένεις μόνος; Δες τι πρέπει να έχεις πάντα στην κουζίνα σου για να μην πεινάσεις ποτέ!

Όταν έρχεται η ώρα να μείνουμε μόνοι μας για πρώτη φορά είναι συνήθως όταν πάμε να σπουδάσουμε μακριά από το πατρικό μας σπίτι. Και τότε εκτός από την απόλυτη ελευθερία που έχει έρθει ώρα να εκμεταλλευτούμε, έχει έρθει και η ώρα που πρέπει να φροντίζουμε μόνοι μας για τη διατροφή μας. Μην ακούω δικαιολογίες δεν προλαβαίνω… και άλλα τέτοια!

Τριάντα λεπτά (30)  σίγουρα μπορείς να διαθέσεις, αφού τόσο μόνο θα περιμένεις για να σου φέρει το ντελίβερι το φαγητό που εκτός από κακομαγειρεμένο, συνήθως είναι και πολύ κακής ποιότητας!

Το ΙΕΚ Eurotraining και οι σπουδαστές μαγειρικής κάθε εβδομάδα θα έχουν να σου προτείνουν ένα γρήγορο, εύκολο και υγιεινό γεύμα που θα αφήνει τον oισοφάγο σου αλλά και το στομάχι σου σίγουρα ικανοποιημένο.

Σ’ αυτό το πρώτο άρθρο θα δούμε τι πρέπει να έχεις πάντα στην κουζίνα σου, ώστε να εξασφαλίζεις το γεύμα της ημέρας. Θυμήσου ότι κάθε φορά που δεν παραγγέλνεις κερδίζεις:

  • 10 ευρώ/παραγγελία (τουλάχιστον 100-150 ευρώ/μήνα)
  • υγεία στο σώμα σου, στο δέρμα σου & στα μαλλιά σου
  • καλή διάθεση, αφού το φαγητό ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τη διάθεσή μας (“κακά” λιπαρά, κακής ποιότητας αλλαντικά, αμφιβόλου προέλευσης σάλτσες είναι ό,τι χειρότερο για το νευρικό μας σύστημα)

️SHOPPING BAG

ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Πάρε άφθονα λαχανικά, μαγειρική χωρίς λαχανικά δεν γίνεται. Ψώνισε για αρχή τα βασικά και φρόντισε να πηγαίνεις με την εποχή: Κρεμμύδια, σκόρδα, πατάτες, καρότα, σέλινο, άνηθο, μαϊντανό, φρέσκα κρεμμύδια, μανιτάρια, πιπεριές, λεμόνια, αβοκάντο, μαρούλια. Φρόντιζε να παίρνεις μικρές ποσότητες για να μην χαλάνε και τα πετάς!

ΚΡΕΑΤΙΚΑ

Πάρε φιλέτο κοτόπουλο και ζήτα στο χασάπη να σου χωρίσει ένα διπλό φιλέτο στήθος σε 4 μερίδες με λεπτό πάχος, έτσι ώστε να ψήνεται γρήγορα. Αποθήκευσέ το στην κατάψυξη σε ξεχωριστά σακουλάκια ώστε να ξεπαγώνεις κάθε φορά την ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεσαι.

Πάρε μπριζόλες χοιρινές λαιμού που είναι μαλακές αλλά έχουν και λίγο λίπος για τη νοστιμιά. Επίσης πάρε κιμά ανάμεικτο (χοιρινό-μοσχαρίσιο) και χώρισε το σε μερίδες 250 γραμμαρίων και φύλαξε τον στην κατάψυξη. Κάθε φορά ξεπαγώνεις την ποσότητα που χρειάζεσαι, χωρίς να πετάς χρήματα αλλά και φαγητό. Τα 250 γραμμάρια αντιστοιχούν περίπου σε 2 και κάτι…μερίδες μακαρόνια με κιμά για παράδειγμα. Επίσης μπορείς να ζητήσεις από το χασάπη να σου κόψει μοσχάρι σε λεπτές φέτες από ένα καθαρό κομμάτι (χωρίς λίπος) για ψητό, μέσα σε 8- 10 λεπτά το πολύ είναι έτοιμο.

Αν θέλεις να μάθεις και άλλα μυστικά της μαγειρικής δες ΕΔΩ

ΨΑΡΙΚΑ

Πάρε σολομό που είναι πλούσιος σε “καλά” λιπαρά Ω3 και χώρισέ τον σε μερίδες. Πάρε γαρίδες και αποθήκευσε τις στην κατάψυξη.

ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

Πάρε πίτες για σουβλάκι, ψωμί του τόστ, ψωμάκια μπριος & τσουρέκι (είναι για το πρωινό, θα σου χρειαστεί). Έχε πάντα μακαρόνια, ρύζι ή και νούντλς.

ΑΥΓΑ

Τα αυγά είναι μια κατηγορία από μόνα τους, πάνε με όλα.

ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ

Τυρί του τόστ, φέτα κατσικίσια(είναι πιο υγιεινή).

ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ

Προσπάθησε να αποφεύγεις τα πολύ φθηνά αλλαντικά, είναι πολύ ζημιογόνα για την υγεία αλλά και για τη διάθεση μας. Πάρε φιλέτο γαλοπούλας (προτείνω Fountre) και επίσης αν θέλετε μπέικον αναζητήστε χοιρινό Ferrano και θα με θυμηθείτε!

Μην ξεχάσεις να έχεις ελιές, τόνο σε κονσέρβα, σάλτσα κόκκινης τομάτας, καλαμπόκι σε κονσέρβα, σάλτσα σόγιας, μαρμελάδα, μέλι, φυστικοβούτυρο, μερέντα (είναι για το τσουρέκι που λέγαμε…), γάλα συμπυκνωμένο κονσέρβα ώστε να το χρησιμοποιείς αντί για κρέμα γάλακτος.

Αν θέλεις να μάθεις και άλλα μυστικά της μαγειρικής δες ΕΔΩ

Γράψου στο Newsletter μας

Δήλωσε ενδιαφέρον!