Σεμινάριο Social Media

Σεμινάριο Social Media
Το χτίσιμο του Branding μέσω των Social Media

Το σεμινάριο Digital Marketing, παρέχει όλες τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις γύρω από τις τεχνικές, τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για να σχεδιαστεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου καλύπτονται βήμα βήμα οι τελευταίες τάσεις και πρακτικές στα πιο δημοφιλή Social Media, αλλά και στο στήσιμο διαφημίσεων μέσω του Google Adwords. Αναλύονται τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram, το στήσιμο AdWords Campaigns, οι τεχνικές βελτιστοποίησης (SEO) και Google Analytics.

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν με ακρίβεια ποια εργαλεία υπάρχουν, με ποιο τρόπο να τα χρησιμοποιήσουν στρατηγικά και θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν την δική τους στρατηγική μέσω των ψηφιακών μέσων.

Το σεμινάριο Digital Marketing απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να εξοικειωθεί με το αντικείμενο αυτό και να εργαστεί στον κλάδο του marketing, σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που χρειάζονται τις παραπάνω γνώσεις για την ανάπτυξη των εργασιών τους, σε φοιτητές που θέλουν να βελτιώσουν τις πρακτικές γνώσεις τους και σε όλους όσους ενδιαφέρονται για τον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding.

01

Διάρκεια
10 ημέρες
4 ώρες / ημέρα

02

Τμήματα
Ολιγομελή
Πρωινά – Απογευματινά

03

Εκπαιδευτές
Επαγγελματίες του χώρου

04

Πιστοποίηση
Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου

05

Δίδακτρα
Χαμηλές τιμές που δεν επηρεάζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης

06

Ημερομηνίες διεξαγωγής

 

Αναλυτικότερα οι 4 Ενότητες στο σεμινάριο Social Media

1. Στρατηγική και σχεδιασμός στο ψηφιακό marketing και τα κοινωνικά δίκτυα
• To Digital Marketing-SEO ως εργαλειοθήκη στην προώθηση υπηρεσιών
• Η έννοια των Social Media και η σύνδεση με το Brand
• Τα οφέλη και οι ευκαιρίες της χρήσης των Social Media
• Στρατηγικές χτισίματος Brand στα Social Media
• Key points για επιτυχημένο branding
• Rebranding vs Repositioning
• Το Rebranding στα Social Media
• Καλές πρακτικές για επιτυχημένο Rebranding στα social Media
• Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνικά Δίκτυα – Παραδείγματα ορθής και μη ορθής διαχείρισης προϊόντων και υπηρεσιών

2. Εργαλεία ψηφιακού marketing
INTERNET-WEB SITES-CONTENT MARKETING

• Η χρησιμότητα του Content Marketing ως εργαλείο χτησίματος του Brand
• Κανόνες ορθής Χρήσης Ιστοσελίδας/ Website
Digital Display Advertising
• Ψηφιακή Διαφήμιση Ορισμός – προσαρμογή – Τοποθέτηση – Ανάλυση

3. Social Media Marketing
Εισαγωγή – Παρουσίαση και Αξιολόγηση

• Facebook
• Instagram
• AdWords-Display
• Youtube
• Twitter
• Linkedin

4. Analytics
• Τα 5 “ΔΕΝ” στην χρήση των Social Media
• Παραδείγματα Ορθής και η Ορθής Χρήσης Κοινωνικών Δικτύων και Customer Response από εταιρίες

Εκπαιδευτής – Άγγελος Στεφανόπουλος

Digital Marketing Consultant-Project Manager. MA in Marketing-PR and Crisis Management, BA in Linguistics and Business English. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στις Στρατηγικές του Digital Marketing, στις σύγχρονες τακτικές επικοινωνίας και στις διαδικασίες του Rebranding & Repositioning. Επίσης γνωρίζει σε βάθος τις τακτικές βελτιστοποίησης των διαφημιστικών ενεργειών (campaigns) που αυξάνουν το λεγόμενο return on investment-ROI και δημιουργούν το προσδοκώμενο ανταποδοτικό όφελος για τις επιχειρήσεις

Αίτηση ενδιαφέροντος

Γράψου στο Newsletter μας

Δήλωσε ενδιαφέρον!