Σεμινάριο Θεατρικού Παιχνιδιού

Εξειδικευθείτε στο Θεατρικό Εικαστικό Παιχνίδι!

Όταν ακούμε την φράση «Θεατρικό Παιχνίδι» αμέσως το μυαλό μας πηγαίνει σε κάτι ευχάριστο και διασκεδαστικό. Τι καταφέρνουμε όμως μέσα από αυτό και ποιος είναι ο στόχος του θεατρικού παιχνιδιού;

Τα παιδιά καθώς συνδυάζουν το παιχνίδι με το θέατρο έχουν την δυνατότητα να καλλιεργήσουν την φαντασία τους και να ανακαλύψουν τον κόσμο γύρω τους. Μαθαίνουν χωρίς να χρειάζεται να αποστηθίσουν, αναπτύσσουν κοινωνικές δεξιότητες, μαθαίνουν να συνεργάζονται και όλα αυτά καταλήγουν στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησής τους μέσα από ένα δημιουργικό και ψυχαγωγικό τρόπο!

Στόχος του σεμιναρίου είναι η θεατρική τέχνη και τα στοιχεία του θεάτρου, το παιχνίδι και τα εικαστικά να γίνουν εργαλείο στα χέρια του εμψυχωτή απέναντι σε κάθε ηλικιακή ομάδα. Μέσα από βιωματικές ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων οι συμμετέχοντες θα μάθουν την μεθοδολογία, ώστε να αξιοποιήσουν τις θεατρικές τεχνικές ο καθένας στο επάγγελμα του.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ειδικούς παιδαγωγούς, ηθοποιούς, θεατρολόγους, εμψυχωτές, επαγγελματίες ψυχολογίας και θεραπευτές, φοιτητές παιδαγωγικών, κοινωνικών και καλλιτεχνικών σπουδών και γενικά οποιονδήποτε ασχολείται ή επιθυμεί να ασχοληθεί με ομάδες και με το θεατρικό παιχνίδι. Ακόμα και σε γονείς!

Σε κάθε κύκλο σεμιναρίων οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν νέες μεθόδους εκπαίδευσης και ανάπτυξης μέσα από αντίστοιχες δράσεις και παιχνίδια.

01

Διάρκεια
20 ώρες

02

Διεξαγωγή
1 εργαστήριο/ εβδομάδα

03

Τρόπος Παρακολούθησης
Δια ζώσης

04

Πιστοποίηση
Βεβαίωση Παρακολούθησης

05

Κόστος συμμετοχής
Οικονομικές τιμές

06

Ημερομηνίες Διεξαγωγής


Εργαστήρια θεάτρου και θεατρικού παιχνιδιού ενηλίκων

Η Μορφή και η Φόρμα του θεάτρου στην διδασκαλία

  • Μορφές του μίμου.
  • Ο ρόλος των αντικειμένων στην θεατρική δράση, στην διδασκαλία και η συμβολική τους διάσταση για την καλύτερη μετάδοση των γνώσεων.
  • Επίπεδα σωματικής έντασης του ηθοποιού και του μαθητή.
  • Το σώμα ως υλικό.

Με ερέθισμα διαφορετικά θεατρικά είδη οδηγούμε την ομάδα να επεξεργαστεί πολλαπλές θεατρικές φόρμες και να της συνδέσουμε με τα σχολικά μαθήματα.
Στόχος: Όπως στο θέατρο χρειάζεται το 100% του ηθοποιού ( σώμα –αισθήσεις- ψύχη) για να μεταδώσει στο κοινό του συναισθήματα, αντίστοιχα και ο παιδαγωγός ανακαλύπτοντας την προσωπική του Μορφή και Φόρμα να μεταδίδει γνώσεις.

Το Σχολείο που πήγα και το σχολείο που ονειρεύομαι.

  • Πρώτη μέρα στο σχολείο.
  • Μετάβαση από την μια σχολική βαθμίδα στην άλλη.
  • Τύποι παιδαγωγών.
  • Πως ονειρεύομαι το ιδανικό σχολείο.
  • Δημιουργώντας το ιδανικό αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Μέσα από δράσεις και ασκήσεις θεάτρου και θεατρικού παιχνιδιού η ομάδα βιώνει την ιστορική εξέλιξη της διδασκαλίας μέσα από τα προσωπικά της ερεθίσματα και βιώματα.
Με αφορμή   το εργαστήριο αποκαλύπτονται προσωπικότητες και τύποι παιδαγωγών, που μεταδίδουν ή όχι στον μαθητή.
Ανακαλύπτω σε ποιον τύπο παιδαγωγού ανήκω και τη θέλω να διορθώσω.
Αναγνωρίζω αν ταιριάζει η μέθοδος που ακολουθώ σε όλους τους μαθητές.
Στόχος: να αναγνωρίσουμε της σημερινές ψυχοσυναισθηματικές και υλικές ανάγκες των μαθητών και να δημιουργήσουμε ένα νέο αναλυτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Δύσκολα παιδιά, Δύσκολοι ενήλικες.

  • Πρώτες σκέψεις και οι φαντασιώσεις μαθητών και παιδαγωγών.
  • Δύσκολοι μαθητές και τρόποι αντιμετώπισης μέσα από το θεατρικό παιχνίδι.
  • Δύσκολος ενήλικας και η θέση του απέναντι στους μαθητές
  • Αντιμέτωποι με ένα λιοντάρι.

Στόχος: να κατανοήσουμε την έκφραση <<δύσκολοι μαθητές>> και να εισχωρήσουμε στης βαθύτερες ανάγκες που οδηγούν τα παιδιά σε παραβατικές συμπεριφορές μέσα στην τάξη.
Να απαλύνουμε την ένταση των παιδαγωγών.
Να ανακαλύψουν τρόπους μέσα από την μέθοδο του θεατρικού παιχνιδιού ,που βοηθούν στην ανάπτυξη δημιουργικών και ουσιαστικών σχέσεων μεταξύ παιδαγωγών και μαθητών.

Σχολικές Γιορτές και θεατρικό παιχνίδι.

  • Οργάνωση
  • Σχεδιασμός
  • Υλοποίηση
  • Η επιδράσεις των σχολικών γιορτών στην ψυχολογία παιδιών και γονιών.
  • Οι παιδαγωγικές αρχές του θεατρικού παιχνιδιού.

Στόχος: να δοθούν ποικίλα ερεθίσματα και ιδέες οργάνωσης και σχεδιασμού μια σχολικής γιορτής- παράστασης βασισμένη στης ανάγκες και στα ενδιαφέροντα μαθητών και εκπαιδευτικών, και κυρίως ο δημιουργικός και ανώδυνος τρόπος υλοποίησης.

Εισηγήτρια

Μαραγκουδάκη Δέσποινα: Εκπαιδεύτρια, Ηθοποιός – Σκηνοθέτης – Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού με πολυετή εμπειρία στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών, βιωματικών προγραμμάτων-παραστάσεων για παιδιά.

Τμήματα

Τα τμήματά μας είναι ολιγομελή για να επιτυγχάνεται ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία.
Τα μαθήματα για το σεμινάριο Θεατρικό Παιχνίδι πραγματοποιούνται 1 φορά τον μήνα στις πιστοποιημένες δομές μας.

Χώροι Διεξαγωγής

Το EUROTraining διαθέτει πλήρως εξοπλισμένους και οργανωμένους χώρους εκπαίδευσης, διασφαλίζοντας ποιοτική κατάρτιση.

Αθήνα: Βερανζέρου 1, Πλ. Κάνιγγος, 210 3306086

Θεσσαλονίκη: Χρ. Πίψου 9, 2ος όροφος, 2310 508410

Βόλος: Στρ. Καλλέργη 26, Νεάπολη Βόλου, 24210 91390

Δείτε τις νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις μας!

Αίτηση Ενδιαφέροντος

Συνεργαζόμενες επιχειρήσεις

Γράψου στο Newsletter μας

Δήλωσε ενδιαφέρον!